Friday, October 24, 2008

Farewell Party!!!

Kami berparty lagi...kali ni berbeza skit dari party yang sebelumnya...kalau dulu kami bergembira tapi semalam kami semua sedih sebab kak ani akan meninggalkan kami semua...kak ani dapat naik pangkat jd cc di SPR...hilang lagi sorang kawan yang banyak mengajar kami semua tentang kerja....kak ani juga merupakan pakar rujuk buat aku dan kawan2 kalau ada yang kami tak tau tentang kerja.....
Lepas sorang2 kawan2 meninggalkan kami disini...bilalah plak giliran aku ekk (padahal aku tak mintak tukarpun lagi...huhuhuhu)...tapi aku masih sabar menanti...hehehehehe...giliran aku akan sampai jugak mungkin nanti aku akan mintak tukar keluar terus dari Putrajaya dan berhijrah ke negeri lain...akupun tak tau...wait n c je nanti......
Menu2 yang ada
Nilah kak ani yang akan meninggalkan kami....huhuhuhu...sedih
Nak inteprem gak

No comments: