Wednesday, October 29, 2008

**Aktiviti Sepanjang Cuti**

Moh nak citer skit aktiviti yang aku wat sepanjang cuti sempena deepavali baru2 ni....

25/10/2008 (Sabtu)

Kat rumah aku wat kenduri doa selamat dan lenggang perut adik ipar aku coz kandungannya dah masuk 7 bulan lebih...barulah aku tau mcm mana upanya lenggang perut tu...selama ni tertanya2 gak lak...bidan kata kandungan adik ipar aku tu dah masuk lorong dan dah turun...mungkin dia akan bersalin awal dari tarikh jangkaan yang doktor berikan...apa2pun tak kisahlah cepat atau lambat yang penting semuanya selamat..
Aku juga menerima 2 jemputan rumah terbuka elly dan kila..tp kedua2nya aku tak dapat nak hadirkan diri sebab sibuk dengan kenduri...sori ye kawan2

-----------------------------------------------------------------------------------------------
26/10/2008 (Ahad)

Ahadnya plak selepas siap berkemas rumah (tak berapa nak siap sepenuhnya lah...huhuhuhuh) kami keluar ke sogo lak...mencari barang2 kelengkapan baby.,wah rambang mata dibuatnya...almaklumlah semuanya cantik2 belakakan....kami lak yang seronok memilih...petang baru balik sampai tak dapat nak gi open house kat rumah salam n ain, umah nollypun aku tak dapat gi...sori ye...

-----------------------------------------------------------------------------------------------

27/10/2008 (Isnin)

Hari senin memang boring, nak ajak si dia keluar..dia plak ada hal, jd aku dok jelah umah wat apa yang patut..belah petang lak aku wat bbq kepak ayam bermadu...aku ngan along tukang masaknya....tu jelah aktiviti aku sepanjang cuti...x kemanapun hanya dok umah jer

No comments: