Monday, October 13, 2008

Entry Khas...

Entry khas ni aku tujukan wat kekasih hatilah...hehehehhe...dia yang mintak supaya aku masukkan pasai diri dia kt sini...eee, x malunya:-)
Kami berkawan dh lama sejak dari tahun 2002 lagi..tapi secara rasminya berkawan mula dari tahun 2003...kira2nya dah 5 tahunlah...kami kenal melalui dunia cyber...chatting dalam yahoo massenger..kawan aku si sharifah yang kenalkan aku dengan yahoo messenger ni...diapun kawen dengan member cyber gak...sorang lagi member aku yang bertemu jodoh melalui dunia cyber ni si fida....sape kata cinta internet ni tak kekal...yang penting adalah kejujuran.....hebatlah penangan yahoo massenger ni...hehehehehe,
Selama setahun berkawan tanpa kenal diri masing2...akhirnya pada 1/3/2003 kami wat keputusan untuk berjumpa....tempat pertama aku tunggu dia kt lrt central market...pastu jalan2 ke klcc..masa tu masing2 malu2 kucing lagi...yelahkan first time jumpe....dalam hati tu berkata encem jugak mamat ni....sampailah skrang ni kami masih terus berkawan...masa kami first time jumpe dia masih belajar lagi...lum keje tp belanja aku mengalahkan orang yang dah berkerja....:-)
Dia ni seorang yang penyayang...maklumlah anak bongsukan...pakej dia lengkaplah untuk menjadi suami yang mithali...tapi yang paling aku suka dia ni pandai merancang masa depan...seorang yang pandai berjimat cermat...pandai menguruskan kewangan...dia hanya akan beli apa yang perlu jer...yang tak perlu tak yah beli...tiap2 bulan dia nilah merangkap akauntan aku....hahahahahahha...tukang ingatkan aku jangan berbelanja melebihi kemampuan...tapi kadang2 aku terbabas jugak....huhuhuhuhuhuu, sori dear naluri wanitakan mcm tulah....

No comments: