Tuesday, October 7, 2008

Cerita raya lagi...

Rasanya tahun ni adalah raya yang paling best dan paling memenatkan bagi aku....sebabnya memang ramai sedara mara yang datang, naik kecut jari2 ini membasuh gelas dan pinggan....
Raya tahun ini juga membawa seribu makna wat aku....cewahhh...ha nak tau tak kenapa...sebabnya kawan2 baik aku masa sekolah datang beraya, memang kami dah lama tak berjumpa...yelah dorang sume dah berumahtanggan dan ada anak...jd sibuklah kan x mcm aku yang sentiasa ada masa untuk kemana2 je yang aku suka...
Aku nak ucapkan terima kasih sangat2 kat nolly...sbb dialah aku dapat jumpe balik ngan geng2 masa sekolah....masa sekolah dulu aku ada geng yang rapat..kemana2 je mesti kami akan bersama2...kawan2 rapat aku masa sekolah dulu ialah nolly, ramlah, fida dan zaleha...dorang nilah tempat aku bergosip...hehehehhehe....
Buat Ramlah yang dh 10 tahun aku x jumpe...terima kasih sebab sudi datang umah aku...nanti aku datang umah ko lak ekkj....tapi ko kenelah masak best2 skit....makan kuih raya je kembunglah perut...huhuhuhuhu...ramlah ni memang tak pernah berubah...sama je dari zaman sekolah lagi...badanpun mantain slim je walaupun anak dah 3 orang....untunglah ko ekk badan tak naik....muka korangpun x berubah gak....maintain mcm zaman sekolah2 dulu...
Fida lak sekarang ni tgh pregnant anak kedua...duenya bulan Februari tahun depan...kira samalah ngan anak firstnya.....walaupun kami ni tinggal satu kampung tapi aku tetap jarang jumpe ngan dia....rasanya lepas dia kawen dan ada anak tak penah lagilah dia datang beraya ke rumah aku...bizilah tu...hehehehe....fida pun badan maintain kurus gaklah...tak naik badan2 korang ekk badan aku jelah yang cepat naik pantang makan lebih skit....seksa wooo
Si nolly plak, memang seorang pompuan yang lemah lembut dari zaman sekolah lagi...setiap pergerakan dia memang ayu gila....teratur jelah bak kata orang...nolly ni anak baru sorang....comei plak tu...geram aku tgk anaknya...biasalah baby girl memang comel....
Cume zaleha je yang aku tak jumpe lagi, dia masih bujang tapi jadual sentiasa penuh...bizi orangnya...dia ni baby face, kiut je.....bilalah kita dapat berjumpa lgi ekk...

No comments: