Monday, September 26, 2011

Kekasih Gelapku.........:P

Hari sabtu aku dapat 'lampu hijau' dari encik suami untuk beraya kat rumah member2 aku di Putrajaya...dari awal lagi memang dah teruja habis bila encik suami izinkan pergi ke putrajaya untuk beraya kat rumah kekasih2 gelapku ini. Hati memang tak sabar untuk berjumpa dengan dorang.

Rindunya kat dorang, Allah sahaja yang tahu....bila dah dapat berjumpa ni hilanglah sikit rasa rindu tu, walaupun tak puas berjumpa dan bersembang sebab masa tidak mengizinkan.

Mereka adalah sahabat time suka dan duka.......as & ajan aku kenal dah lama....dah masuk 6 tahun, dari zaman bujang sampailah masing-masing sudah berumahtangga dan ada anak..........Alhamdulillah ikatan persahabatan ini masih tersimpul rapi.


Chris, zila dan mala...adalah adik2ku yang aku kenal lebih kurang 3 tahun.....bila bersama dengan dorang ni rasa macam sebaya lak.....hehehehe



Kita sayang korang semua................semoga kita akan terus bersahabat sampai bila-bila........Amin

2 comments:

Zul Fattah said...

sahabat berbeza dgan kawan..

azrin_zelina said...

zul,betui tu...sahabat adalah org yg sama2 time suka dan duka....jd sahabat lagi bermakna ertinya dari kawan