Thursday, September 22, 2011

Damainya..........

Aku suka lepak-lepak tepi pantai....
Aku suka dengar bunyi desiran ombak...
Aku rasa damai je tiap kali mendengar bunyi ombak.......
Hilang rasa penat & stress bekerja.....

Tapi aku takut mandi laut..............
Aku takut tengok lautan yang besar....
Sebab dalam kepala aku ni mulalah pikir yang bukan-bukan....:P

Ini adalah Teluk Batik, aku pergi rumah adik aku kat Manjung minggu lepas...
dah alang-alang sampai sana tu yang jalan-jalan kat Lumut.......
bawak encik suami yang baru pertama kali menjejakkan kaki kat umah adik aku tu....

seronok tengok dorang main banana boat tu........


Aku nampak kurus tak????hehehehe.......sila abaikan muka yang pucat lesi itu.


Encik suami bersama rojak buah yang sangat tidak sedap......

Timun semuanya aku buang pasai pahit!......

2 comments:

Yatie Awang said...

akak suka mandi pantai, kalau gi pantai dan tak boleh mandi, labih baik akak tak payah pergi hahaha

azrin_zelina said...

sampai mcm tu sekali ekk,kiranya fanatik mandi laut la ni....hehehehe