Tuesday, August 3, 2010

si buah hati...

aku kekeringan idea nak update...cerita banyak tapi malas nak masukkan....untuk mengelakkan blog aku bersawang dengan terlalu lamanya...aku rasa macam nak update pasai buah hati aku sorang nilah.....
sape lagi kalau bukan anak si WAWA tu...qalesya....budak ni sekarang makin berisi...lenguh dah aku nak dukung...geram tau, rasa nak gigit2 je pipi dia...

akalpun makin bijak sekarang ni...dia pantang nampak kamera hala ke dia mesti dia akan pandang...macam tau2 jer orang nak amik gambo dia...aduhai qalesya oiii...kamu buat makngah geramlah....
paling best aku dah pandai mandikan qalesya...hehehehehe, akhirnya berjaya jugak aku mandikan dia...aku teruja skitlah pasai budak kecik ni kene ati2 takut kang terkehel lak tulang dia...tapi qalesya ni pandai dia dok diam jer time aku mandikan pasai dia suke main air...good girls..:D

2 comments:

Unknown said...

Ala tomei nye..

azrin_zelina said...

nilah buah hati saya...balik keje penat2 tp bila dpt main ngan dia ilang rasa penat tu...:D