Wednesday, August 4, 2010

Perabot - Done!

aku sudah beli set bilik tidur...yehaaa...tapi bukan akulah yang beli tapi mak aku yang sponser sepenuhnya...aku tukang bawak mak gi kedai je ngan jadi tukang pilih...aku amik perabot warna putih...pasai apa putih, sebab suka ati akulah nak pilih warna apapun...hiks!, tak lah aku pilih putih sebabnya bilik aku tu tak besa manapun, jadi tok nampak bilik tu luas skit aku haruslah beli warna putih...mula2 nak amik itam tapi takut nampak sempitlah bilik tu, cadar aku dh warna merah, tirai lagi kombinasi merah hitam, nak tak nak kenalah amik putih gakkan...eee, pening2

sekarang ni aku tengah memikirkan macam mana nak hias bilik tu...aku suke yang simple je tapi cantik dan menarik....

macam ni ok gak...simple jer...

tapi yang macam ni lagi aku suke...

cantikkan warna putih...putih itu suci..hiks!.:P



p/s : gambar2 semua tq tu mr. google

2 comments:

Jamiel said...

Wah..
Kalo choose yang putih mesti best..
Macam dah dekat je je majlis tu..
Wat ikut budget je..

adzlin said...

jamiel : putih cantikkan..:D,majlisnya Insyaallah lagi 3 bulan dari skrg..hiks!