Tuesday, December 2, 2008

Aku nak merapu hari ni....

Aku tak taulah nak wat pe...keje kat opispun kurang...agaknya ujung2 tahun ni sume jd lemaulah...mungkin jugak sbb cuti sekolah orang ramai yang cuti tu keje akupun jadi kurang...ntahlah, yang pasti akupun jd malas nak gi keje...nak amik cuti rasa sayang plak...baki cuti aku ada lagi 11 hari bajet nak bwk baki cuti 10 hari ke tahun 2009..tu aku tahan2 je bercuti ni...ikutkan hati memanglah nak bercuti jer tapi kene tahan...kene kuatkan iman ni...wahwahwah...
Aku rasa kejap je dh sampai hujung tahun...bulan ni jugak merupakan bulan kelahiran aku...tiap2 tahun sama jer tak ada yang specialpun..aku tak ada nak celebrate2 ni...rasa x sesuai jer nak meraikan umur yang makin bertambah (aku kene sentiasa nampak muda)...hehehehe...tiap kali umurku bertambah aku akan berdoa semoga hidup aku sentiasa ceria, bahagia, sihat selalu, murah rezeki tu yang penting...aku nak longgok duit sebanyak yang mungkin...aku dh ada kereta sendiri sekarang ni aku berazam nak beli rumah plak...aku nak kumpul aset slagi yang boleh...

No comments: