Monday, December 15, 2008

Lunch @ Secret Resepi

tadi pas je abih exam ptk along ajak aku gi alamanda, nak beli buku kt mph tapi buku yang dia nak tu tak adalah plak....aku lak li lah novel ayat2 cinta pasainya tertarik sgt nak baca....dulu penah gak cari tapi dh abih...ni baru ada stok....

nilah novelnya baru baca 3 muka surat....hehehehehehe...nanti ada masa free aku bacalah perabih....dh puas2 pusing cari buku sampai pening....perut lak rasa lapar....aku ajak along g makan...kali ni aku yang belanja....cakap je nak makan apa aku baya....akukan adik yang baik....

nilah tempat yang menjadi pilihan si along...memandangkan aku memang tak penah lagi makan kat sini jd dia bawaklah aku kt sini...makanan2pun dia yang orderkan tok aku...aku telan jer...janji tekak aku leh terima...boleh tahanlah tapi sedap lagi makan kat amarin..:-),lalalalalala

nilah menu along...ciken dlm tu ada cheese...mula2 makan memang sedap tapi bila dh byk sgt masuk perut muaklah plak....


ha yang ni makanan aku...ciken ngan sos lada itam...best, leh memecahkan lemak2 dlm badan ye kawan2 pasainya lada itam dia tu...fuhhh panas woooo perut gue...
* mama alif jom rehat jumaat ni kta gi makan kt cyberjaya nak???? kt resotoren thai...

4 comments:

Yaya said...

jom lunch sama2 kat sekret resipi alamanda he he...

azrin_zelina said...

aleeya jomlah....leh jumpe lagipun dh dekatkan....:)

ibuafiqahhuzaifah said...

mama alif jer ker dapat jemputan g makan kat restoran thai tu..
ibu afiqah xdapat kerr?huhuhu

azrin_zelina said...

ibu afiqahpun jomlah join skali....hehehehehe