Thursday, November 6, 2008

WoRk StaTioN AkU....

Lalalalalalalaaa...heheehhehe,saje je aku masukkan work station aku..bukan apa pasainya aku tengah boringkan tak tau nak watpe...kalau update blog nampak skit mcm aku ada koje...hehehehehhehe,nak idup kenelah pandai berlakon....

nilah rupa pc aku...tempat aku ketak ketuk tiap2 hari kecuali hari cuti...walaupun pc aku tak cantik dan tak secanggih pc opis si along tapi ia amat bermakna wat aku tau...pc nilah byk berjasa padaku...tanpanya aku tak bolehlah nak wat keje dan yang paling utama tak dapatlah aku main tenet....hehehehehe....

yang ini plak antara dekorasi2 yang ada di sekeliling tempat keje aku...ha,jangan ingat kat umah je kena hias lawa2..kat opispun penting gak tau...pasainya dia dapat menenangkan fikiran kita...kalau tempat berselerak nanti nak wat keje tak ada mood,rasa nak marah jer....


ha yang ni paling penting skali...nilah sumber rujukan aku tok wat keje tau...kt sini segala jenis elaun2 dan prosedur keje aku tampal...

sudut ni paling aku suke....sebab ada gambar si dia....hehehehehehe,walaupun gambar tu hanyalah lukisan dan duduk di celah2 tray..tapi dia tetap menjadi pojaan hatiku...
bersihkan meja aku???haruslah bersih pasainya aku sekarangkan tengah kurang kerja...dok bersantai2 sampai ke petang...jangan jeles...

No comments: