Tuesday, November 11, 2008

:-(

Hari ni aku tak sihatlah...aduhai badan ni rasa lemah jer dengan selsema dan tekak yang sakit...suarapun kua tak kua sangat...nak amik mc malas plak nak tunggu giliran kt klinik tu...tau2 jelah klinik putrajaya tu orang memang tak penah nak surut...asai aku gi mesti ramai orang...lagipun aku kurang selesa sgt kalau mc atau cuti...nanti kejer betimbun atas meja,sape yang susah acik gak yang susah nak nyiapkan keje2 yang bertimbun itu...dahla tanggung kerja...memang bergandalah kejenya nanti

2 comments:

Aleeya said...

alaaa sian lin..mkn ubat n rest okay, ...dah cukup rehat sambung keje ehh..

adzlin said...

tulah leeya...ari ni g kejepun tak bape sihat sgt...