Tuesday, November 18, 2008

Aku & Kebaya

Aku dulu

Aku sekarang

Tajuk mcm gempak jer.... tapi itulah hakikatnya....aku dh boleh pakai kebaya dan hari ni aku gi kerja pakai kebaya....kebaya yang telah lama aku tak pakai...baju ni aku wat masa tahun 2005...walaupun berat aku masih lum turun ke tahap yang aku inginkan tapi aku puas hati sebab usaha aku telah menampakkan hasilnya....aku tak kisah sgt pasai berat tu...sebab aku ni jenis rangka besar cume yang wat aku bangga adalah bentuk badan aku dh semakin mengecil....Alhamdulillah....aku akan terus berusaha sampai aku puas hati dengan diri aku sendiri...




** honney...lin x sabalah nak tunggu barang awk tu....hehehehehehe






2 comments:

~honey_nurhaliza~ said...

ok laling...nnt tggu brg i smpi ok...nnt inform hanny k...brg dh siap packaging...tggu nk pos je ni...:)

:. iBuAfiQah a.k.a Irnie .: said...

gambo pakai kebaya nyonya tu nampak tul badan ko kecik...
bolehkan ko balik asal cam pakai kebaya nyonya tuh?
chaiyok2 lin