Friday, December 4, 2009

semalam aku cuti...

yippieeeee, bestnya dapat cuti semalam...bila dh lama tak cuti kalau dpt cuti seharipun dh nikmat bg aku...

aku cuti kua ngan amirlah...apa lg nak wat kalau tak kua ngan dia...plan nya nak ke genting tp hujan je semalam tak jdlah takut lak aku manalah tau jalan licin ke....dh lah nak mendaki ke atas bukan main tinggi...pastu plan nak zoo negara lak...tak jd gak..tulah byk sgt plan kan last2 sume tak jadi...

alih2 kami gi midvalley jer mcm biasa, dahlah jalan jem, mujurlah aku ni agak teror lah jugak jln2 kt kl ni:P, kami ikut lebuhraya npe, sib baik amir pakai smart tag jd tak yahlah nak beratur panjang sgtkan, sampai bangsar jem jugaklah skit tp kami masuk kot kerinchi terus kua ke federal hway...jauh tui pejalanan semalam...hehehehehe

sampai je MV teruslah li tiket wayang, kami nengok wayang 2012, best jugaklah cite ni cumenya lama sgtlah kematu punggung aku dok lama2....:P

dh abih nengok wayang kami pi makan....hari tu dalam sejarah kami makan KFC...biasa amir ni manalah nak makan kfc, tah apa mimpinya tah...:P

No comments: