Thursday, December 17, 2009

Naik Setingkat Lagi Umurku...

semalam adalah besday aku yang keberapa ekk...jup2 nak kira:P...ooo, 29 tahun upanya...dah makin dewasa upanya aku ni ekk...aku ingatkan masih di alam remaja lagi..ahakssss...


Alhamdulillah....aku bersyukur sangat sebab masih lagi dapat meneruskan hidup ni dan semoga hari2 yang mendatang akan terus aku lalui dengan tabah...


terima kasih pada kawan2 yang wish, pada ahli kuarga dan tak lupe jugak pada yang tersayang...aku tak celebratepun, cukuplah dengan hanya mengucapkan kesyukuran padanya sebab umo aku masih lg panjang hingga ke hari ini

4 comments:

ezzati said...

happy b'day to u dear..may Allah bless u always.. :)

qamarguyz said...

salam ziarah..
huhU..Hepi Burfday yer..
silakan amik hadiah puisi 'Wajah Usia' di blog sy.. =)
nuff 4 u..f0llow u

azrin_zelina said...

thank my prenz...:P

amal said...

oh..happy belated birthday!