Tuesday, November 10, 2009

Trip Kedua - Tawau

destinasi seterusnya adalah tawau...jadual kt sini agak padatlah pasainya kami tak bermalam disini...naik flight pg dari sandakan terus ke tawau dan malamnya kami naik flight lagi menuju ke KK lak...memang agak penat skitlah...badanpun melekit usah ckplah....rimas u:P

kt tawau ni aku hanya amik gambo makanan jer...pasai kami tak jalan2 sgtkan....dorang hanya bawak kami gi makan sajok....bos aku beli buah terap tau...kt semenanjung memang tak adalah buah ni...dia mcm nangka tp isinya kecik2...aku try gaklah makan tp tekak ni tak boleh terima lah wei...pening kepala aku dengan bau dia...:P

pulut panggang ni memang sedap sgt...intinya udang...besa tui kuihnya...


sayang ayam bermadu....nangis weiii...sedap gilerrrrrrrr...........


ha ni sate mas af tu....dorang bawak kami mkn kt sana...sate dia bg aku biasa jer tp yg sedap sayap madu tu...

dh puas makan2 kami terus menuju ke airport nak terbang ke destinasi yang seterusnya iaitu KOTA KINABALU.........

No comments: