Wednesday, November 18, 2009

Aku Dah Jemu

Jemulah...aku ingat nak tuka unit lain...dh hampir 2thn aku dok kt unit ni ari2 wat keje yg sama jer...rasa mcm tak berkembang je otak aku ni...:P


semalam aku dh kasi tau cc aku nak tuka unit lain...tp tak taulah bos aku lepas kan ke tidak...harap2 lepaslah pasainya aku dah jemuuuuuuuuuuuuuuuuuu...

4 comments:

ezzati said...

gud luck ok :)

ibu_umairah said...

...tukar2 jgn tak tukar,semoga dapat ok apa yg dihajati...

::alwaniamalini:: said...

kalo hari2 buat keje same memang busanla kan huhuhu...

Zilla HB said...

Jgn teringin nak buat HRMIS...pasti ko akan rasa nyesal tak sudah nanti....