Monday, November 30, 2009

Noodle Station

sebelum balik tu kami singgahlah dulu makan kt noodle station......cari tempat yg paling dekat je ngan tempat main tu....sementara tunggu order sampai budak kecik tu sempat main lagilah....

aku memang suke sgt minum ais lemon tea...tp kt sini kurang sedaplah...aku paling suke minum kt secret resepi...best sgt2...nak2 kalau minum hot lemon tea....syokkkk


aku, mak, sikin, wawa, azli order ciken cop...si along lak order mee apa tah mcm megi je aku tgk...:P, gapa ngan ina order kuew teow goreng....hmm, makanan kt sini bg aku biasa2 jer, nak kata sedap sgt tak nak kata tak sedap sgt pun tak...kira suam2 kuku jelah...:P

budak kecik ni plak makan fries jer......makanan lain tak leh makan takut tak serasi ngan perut dia...sekian cerita jalan2 cari makan bersama fahmi:P

2 comments:

Orked said...

besnye ciken cop tue..lin 13/12 ni kalu senang dtg umah kite yer..adik kite yg laki tue kawin..
si asma dah bsalin ekk! tue pun m. yam yg gtau..

azrin_zelina said...

orked : nampak je mcm sedap tp..:P, I'allah kalau tak ada hal aku mailah umah hang tau...