Friday, March 6, 2009

Makan-makan

malam tadi aku belanja family makang2 kt restoren thai...nama restoren tu aliasara cuisine thai...walaf, memang sedap makannya berbaloilah dengan harganya RM155.00 untuk 1 family.......kenyang wooo,mcm2 aku order...siakap masam manis, sotong limau, kerabu mangga, kailan ikan masin, ayam gajus dan menu yang wajib ada tomyamlah apa lagi kan...kalau gi restoran thai x makan tomyam memang tak lengkap rasanya....

lepas ni aku nak nunggu along open table lak....dia dh janji nak bwk kami semua makan kt amarin....aku memang tak heranpun amarin tu pasainya tiap2 bulan gi makan sana ngan si dia...hahahahahaha,ayat belagak tu....tapi disebabkan along nak belanja aku rela jer gi...wahaha

esok cuti 3 hari sampai senin, akupun tak tau lg apa program aku akan wat..dlm kepala ni pikir mcm2 gak samada nak gi aquaria klcc, wet world water park ataupun nak balik chini nengok umah...tahlah, akupun tak tau...wait n c jelah sok...




No comments: