Thursday, March 12, 2009

macam2 cerita

bosanlah skrg ni aku tak tau nak wat per...keje ada tp mcm malas lak nak wat....
hari ahad ni aku nak anta ajik ngan family dia g lcct, dorang nak pi bercuti ke langkawi...flightnya kui 10 pagi, mungkin dlm kui 8 aku dh nak kene anta doranglah..orang mintak tlg jd kenelah antakan...lgpun ajik tukan pakwe aku...huahuahuahaua....pas anta dorang anta mak lak kt kl sentral, mak nak gi ipoh jaga cucunya...mak dok sana sampai hari jumaat pastu adik aku akan hantar mak balik sini sebelum kami semua berangkat ke temerloh lak....ada kenduri kawen...cuti sekolah ni kalau x ada org kawen mcm tak sah jer...nape mesti kawen time cuti sekolah yer????:-)

sepanjang mak aku tak ada mesti sunyi je rumah aku...yelah mak aku tu walaupun dia suke membebel tp aku terhibur tau...bebel tok kebaikan anak2 katanya....nanti pas balik je dari keje mesti kene masak dulu....kalau ada mak balik jer terus makan...nak harapkan si wawa tu,hmm tak taulah aku apa yang dimasaknya....takut tak rela nak telan jer...hihihihihihihi....

No comments: