Monday, March 16, 2009

berjalan sakan...

cuti sabtu ahad sakan aku berjalan...best,best,best...saya sangat suka...sekurang2nya x adalah bosan sgt dok umah....alah aku kua mcm nipun sebulan sekali je tau....

hari sabtu aku kua dating...biasalah kami ni kalau kelua mesti midvalley jelah....senang situ sume ada...x penah bosanpun gi sana....kami nengok wayang cite race to witch mountain......cite ni memang best...

hari ahadnya plak pagi2 lg aku dh bangun (aku ni memang jenis yang bangun awal, tak pernahpun tido tinggi hari, paling lewat bangun kui 7 pagi)..kui 8 aku dh terpacak kt umah ajik,gi nganto ajik n family ke lcc terminal, depa mau pi langkawi...aku ingatkan ikut hway dekat upanya ikut jalan dalam lg dekat..menjimatkan masa dan juga duit...tak perlu nak bayar2 tol...

pas nganto ajik terus pecut balik umah...kui 11.30 gi anta mak ke kl sentral lak...mak nak ke ipoh naik keretapi kui 1.00 petang...msa anta mak rasa sayu jer...yelah kami ni semua mana pernah berpisah ngan mak, mana ada mak kt situlah kami ada tau....umah memang sunyilah..:(

pas anta mak, kami gi soping ke jalan tar ngan sogo...hahahahha,i like..kami ni jarang ke sana...kl nikan manjang jem jer tu yang malas nak gi sana...padahal bukan jauh sgtpun....masa kt sana aku memang dh gila nengok kain2 tau...aku li kain pasang sampai 5 pasang...ha amik ko, abih duit aku mujur minggu depan dh nak gaji...memang rambang mata...aku li semua kain kosong jer, aku x minat sgt dh pakai baju bunga2 ni....kalu nak pakai bunga2 pun aku nak cari kain kt tempat yang mahal2 mcm euro moda ke gulatis ker casa moda ke...yang jenis silk2 ni.....en amir kita dh janji nak support segala perbelanjaan aku....huahuahuahua

dh puas merembat kain, kami gi makan dulu...perut yang lapa haruslah diisi, kami makan anw...kotorlah restoran tu...mcm bau tikus pun ada...tp perut dh lapa tahan jelah....bila perut dh kenyang barulah semangat skit...kami ke sogo si along nak beli kasut....last2 aku terjebak li kasut sama...kasut tu lawa nak2 plak yang ada hanya saiz aku jer, saiz lapan...tu yang aku rembat, lagipun aku memang selasa pakai kasut jenama alain delon, dia lembut tau selesa jer pakai...kompom takan melecet punya....cayolah cakap den ni ha.....:-)

No comments: