Sunday, March 1, 2009

^Jup Je Masa Berlalu^

sekejap je masa berlalu...rasanya mcm baru je aku kenal dengan si dia....hari ni genaplah 6 tahun hubungan kami sebagai pasangan kekasih(ewahhh gedik lah plak)

Mengimbas kembali mcm mana aku kenal dengan dia....kami kenal melalui Yahoo Massenger....masa tu kawan aku si sharifah yang memperkenalkan aku dengan YM ni....masa tu aku bekerja kt JPM dan dia lak tengah wat praktikal kt telekom...sume ni berlaku dalam tahun 2001...masih muda belia lagi time tu...seronok jugak sebenya berkawan melalui alam maya ni...huhuhuhu...hubungan cyber ni belarutan dalam masa setahun sebelum kami wat keputusan tok berjumpa...

dan 1.3.2003 menjadi saksi pertemuan pertama kami,aku tunggu dia kt lrt central market...dup,dap,dup,dap jugaklah time tu...almaklumlah nak berjumper face 2 face wat pertama kali kan....lainlah skit rasanya...pertama kali tgk dia...dlm hati berhati berkata gak wah kiutnya mamat ni....huhuhuhuhuhu..pastu kamipun meneruskan langkah ke suria klcc....hehehehehe...tak tau nak kemanakan belasah jerlah...masa kt suria klcc tu kami makan anw...masa tu malu2 jer, nak makanpun malu tau...tp skrg ni sudah ku tepis rasa malu tu...dh jd tak malu lak....hahahahhahahaha....

sepanjang mengenalinya aku memang selesa sgt2lah dengan dia...dia seorang lelaki yang baik sgt...jarang aku jumpe lelaki mcm tu...dia seorang anak yang baik pd mak abahnya, dia seorang adik yang bertanggungjawab pd akak2nya...dia seorang pakcu yang penyayang pd anak2 buahnya, dia seorang cikgu yang baik pd anak2 muridnya, dia seorang uamt yang sentiasa bersyukur pada penciptanya dan semestinya dia adalah seorang pakwe yang jujur, ikhlas, bertanggungjawab, dan tak suke berpura2 pada aweknya....

dan sampai skrg ni hubungan kami masih lagi utuhlah...Insyaallah kalau diizinkan Allah kami akan bersatu jugak cume masa yang akan menentukan...aku tak berani nak letakkan target bila aku akan kahwin...aku hanya berserah kepada yang Maha Esa kerana dialah yang maha mengetahui mana yang terbaik untuk hambanya....:)

No comments: