Friday, July 29, 2011

Makan2 Ngan Opismate

Mentang-mentanglah hari ni last leh makan siang, bukan main lagi kami pergi makan kat The Windmill Station, makan2 sambil borak2...tak sedar sejam lebih kami dok dalam tu..:D

Sebelum aku jamu korang ngan hidangan yang kami order, meh tengok dekorasi dalam kedai ni dulu. Aku sangat tertarik dengan konsep hitam putih kedai ni, mulalah berangan nanti kat rumah sendiri nak tema hitam putih gak...:P


Kami berempat dari kanan : Jenny, Pn. Harizah, Mas dan jugak aku si puan empunya blog...:P

Sebelum order sampai haruslah berposing dulu.




Air yang kami order : 2 Ice lemon Tea, 1 lime juice & 1 air 100 plus



2 set Chicken & Fish untuk aku dan mas, kami makan menu yang sama....harga untuk set menu ni RM18.90, bagi aku harga yang berbaloi sebab sedap dan makanan dia memang kenyang gila.


Nasi goreng cendawan untuk jenny. Harga bagi sepinggan NGC ni RM6.50


Manakala Nasi Goreng Nenas Chicken Chop ni pulak untuk Puan Harizah, dan harga bagi sepinggan NGNCC ni RM13.80




Total harga makanan kami berempat ni + Onion Rings + Fries adalah RM70.50. Korang rasa murah tak??? dan bagi aku harganya berbaloi sangat-sangat.

No comments: