Tuesday, July 5, 2011

Cuti-Cuti Cinta

lepas dah berlengas2 badan, barulah kami semua dapat cek in masuk hotel, nikmatnya bila dah sampai hotel...perkara pertama pikir adalah nak mandi dan tidoooooooooooooo.


ini adalah hotel penginapan kami, namapun rombongan jadi jangan beranganlah nak tido kat hotel 5 bintang okey, hotel yang ada ni pun dah cukup baikkkkk..


tapikan aku bengang jugak, malam tu boleh tak ada air kat hotel ni, dahlah belum mandi solatpun belum jugak....

tapi paling tak boleh bla bila aku sakit perut, aduhhhhh seksa sungguh aku rasa..terpaksalah aku turun kat tingkat bawah sekali untuk melepaskan hajat ku itu..:P


belah petang lepas solat jamak semua...kami keluar ke pasar payang, tempat kegemaran bagi mak2 & akak2 yang gila shoping batik. Kami kesana jalan kaki je dari hotel, x jauhpun 15 minitpun tak sampai.


aku & en suami hanya beli batik sarung yang dah siap jahit tu jer, itupun sebab mak aku yang suh beli, katanya nanti dalam pantang kena pakai kain batik. kalau idak tak koser le aku nak membeli kain batik. Tapi aku belum mengandung tau, nanti ada plak yang salah paham.

lama betul menunggu akak2 ni soping, sampai mengantuk dibuatnya.


bila semua dah puas soping kt pasar payang tu, kami bergerak ke teluk ketapang untuk minum petang merangkap makan malam sekali.

kat sini dorang makan seafood celup telung tu, aku lak makan bihun tomyam memang dari seremban lagi nak makan tomyam tapi tak dapat2, kalau kat puchong tu cakap je nak makan tomyam mesti senang je dapat. sentap i tau dengan encik suami...:(

perutpun dah kenyang, kamipun beredarlah lepak tepi pantai....seberang jalan je pantai ni, cantik betul pantai ni, bersih je ko. tapi aku rasa macam tak boleh mandi lah kat sini, angin dia memang sangat kuatlah sampai tudungpun terbengot2.

No comments: