Wednesday, March 23, 2011

si kenit dah pandai berjalan

bukan main seronok dia bila dah pandai jalan ni....tak mau dukung2 dah semua nak berjalan sendiri. Umur 10 bulan lebih dah pandai berjalan memang segala2nya cepat budak kecik ni, gigipun dah banyak tumbuh.

masa kat spital melawat nenek tu lagilah, tawaf satu lobi tu...selagi ada orang semua dia nak tegur, ish2 budak kecik ni peramah sungguh..

aku suke tengok dia jalan terkedek2, comei je...:P,

budak yang terlampau hepi boleh berjalan sendiri.

tengok tu memang tak reti nak duduk diam langsung.

bila dah penat barulah reti nak duduk, tupun kejap jer...lepas tu mula berjalan balik.

1 comment:

Cik Ezy said...

ololo.. comelnye die..
hihikk