Monday, December 27, 2010

Sambutan Besday Fahmi

sabtu aku balik puchong...awai2 lagi mak dah pesan suh balik...pasai nak wat besday fahmi...anak buahku yang super aktif...:D


nilah besday boy nya......
sebenarnya ada 4 orang yang lahir bulan disember.....adik aku ghafar, adik ipar aku azli, anak buah aku si fahmi & aku sendiri lahir bulan disember gak...kiranya kami sambut besday bersama2 lah ni...


menu2 yang ada...banyak yang mak aku sediakan......menu utamanya adalah mee kari...sangat2lah sedap mee kari yang mak wat.....
*
aku kalau balik puchong memang makan jelah...dok jauh ni rindulah masakan mak....tu yang bedal jer....lepas ni lagi 3 minggu baru balik puchong plak....


sangat meriah dengan makanan...syurga dapat makan ni.....tapi lepas tu termenung panjang pasai badan dah naik...:P

No comments: