Tuesday, December 21, 2010

kellie castle

aku rasa nak stoplah cerita pasai cameron...pasai hari last kat sanapun sama jer aktivitinya...cume yang beza hanyalah warna baju yang kami pakai....hahahahahaha
**
turun dari cameron tu aku ajak en. suami ikut jalan kampung jer....saje je nak menikmati suasana kampung...mula2 tu agak pening jugak...pasai salah masuk jalan....putus asa gaklah bukan apa aku takut sampai lewat jer...
**
tapi en. suami ni cool jer...dia ni memang...perangai dia memang sentiasa cool macam x ada masalah jer.....bagi dia tak ada masalah yang tak dapat diselesaikan....cume perlu rileks jer...hmm, aku ikutkan saje...aku ni bukan apa...tapi kesian dia drive sorang2...nak bergilir drive dia lak yang tak nak...takut sangat aku ni bawak kereta dia..:D

masa dalam perjalanan tu....lalulah depan kellie castle...terus en. suami ajak singgah nak tengok apa yang menarik ada dalam tu.....

**

nak masuk dalam tu kene bayar ye bukan free....RM4 jer...tak mahal sangatpun...:D, masa gi nengok istana tu aku rasa macam tak ada apa yang menarikpun....tapi bila dah amik gamba barulah rasa...wahhhhh cantiknya kellie castle ni...:D

**

aku rasa kisah percutian aku sampai kat sini jelah.....malaslah nak tempek gambo banyak2...:D

2 comments:

hasma said...

ikut jln lama yer..? balik lalu gopeng atau lalu tg. tualang? rmh kita kat batu gajah, kalau ikut tg. tualang, lalu la batu gajah tu..

azrin_zelina said...

hasma : lin ikut batu gajah,gopeng,tapah..sume kita lalu...sampai exit tanjung malim baru masuk hway