Tuesday, December 21, 2010

Cameron - hari kedua

hari kedua kami di cameron penuh dengan aktiviti....bangun seawal 6.00 pagi...solat subuh...pastu aku wat sarapan....buat sandwich sardin jer....gigih bawak dari puchong...konon2nya tak mau makan kat lua...tapi hampeh!...kerja kami makan dan makan je sepanjang kat cameron.......mana badan tak naik..:P

kalau ke cameron memang tak sah kalau tak jejak kaki kat ladang teh....tulah tarikan cameron...tempat lain mana ada ladang teh....


kami lepak kat ladang teh bharat...sambil menikmati teh, donat & bluberry cheese kek...aku order teh o limau....memang best...slurppppppppppppppp!

lepas puas menikmati teh bagai...kami gerak ke taman agro pertanian (MARDI)...kat sinipun menarik jugak...memang gile tengok bunga2 kat sini...cantik2 & segar2....
**
masa kat mardi ni hujan turun dengan selebat2nya....tak dapat nak berjalan sangat...kami hanya pergi 2 tempat jer....kebun bunga ngan kebun sayur jer.....masa kat kebun sayur yang paling best....geram tengok sayur2nya.....pastu sejuk je mata memandang...hijau sana sini...dahlah hujan bertambahlah sejuk rasanya....:D, romantik gitu...:P

sebelum balik ke hotel kami singgah kat ladang strawberi...ni kali kedua kunjungan aku kat ladang tu....bukan apa...aku suka sangat makan strawberi sundae kat sini....sedap sangat memang terbaiklah...gambo aku lupe nak snap...sebab kami masing2 memang teruja nak makan sundae tu...hohohoho...

pokok anggurpun ada tau...teruja dapat tengok anggur dari dekat...rasa nak petik2 jer....:P

No comments: