Sunday, March 21, 2010

SuriaFm@Hot Air Ballon, Putrajaya

petang semalan lepas je abih ot aku terus turun ke tempat belon panas...kebetulan time aku turun tu ada dj2 suriafm...tak boleh lepas peluang ni mesti tgk, bukan slalu dpt jumpe dorang2 ni...hikss

dalam gambar ni yang aku kenai tuah ngan linda onn jer....:P, lawa lah linda onn ni...suke tui aku nengok...

mereka tengah membahagi2kan sticker kereta...

sape nak sila angkat tangan...hikss!

petang tu benarnya ada 4 orang artis yang wat persembahan iaitu vince, farawahida, fara af2 ngan azaharina.....tapi aku hanya sempat tgk fara af2 ngan azharina jer...fara ni pun lawa tau, dia sudah semakin kurus sekarang ni....dan yang paling penting dia sgt2lah sporting tak sombong langsung...

azharina ni aku tak bape minat sgt, diapun x adalah lawa...opsss!:P, tak bestlah tgk dia nyanyi...aku suke fara jer...:D

No comments: