Wednesday, March 17, 2010

Roh Rajin Menjelma...

wah denga tajuk mcm tak agak2 jekan...ha tulah dia diri aku yang sebenarnya...kadang2 malas kadang rajin nak mengupdate blog...

memang sudah agak lama aku tak jengah blog aku ni....aku lebih suke terjah ke blog2 orang lain jer...cite ada tp malas nak publish sebab tak bape pandai sgt nak bercerita...

ari ni aku gi keje bawak bekal tok makan tengahari...katanya dietkan jd lauk yang aku masak light2 jelah....berat aku sekarang ni dh turun sekilo tu yg bersemangat nak kawal makan ni..poyo jekan...hikss:P

sup cendawan dengan fish ball

nilah makanan lunch aku...simple je aku masak sup cendawan + fish ball ngan ikan tenggiri goreng....kui 5 pagi dh bangun bersilat kt dapo....esok tak taulah nak masak apa plak ekk...kalau boleh tak mau makan yang berkolestrol

No comments: