Wednesday, March 17, 2010

Ayam Penyet

dah lama benar aku ngidam nak makan ayam penyet...akhirnya tertunai gak hasrat aku tu...hikss, aku pernah makan ayam penyet ni masa kt bandung tapi tak bape nak sedaplah tak kene ngan tekak aku ni....:P

restoran ayam penyet ni terletak kt bandar puteri puchong..biasa kalau lalu je mesti aku jeling2 je pandang dalam hati tu berkata gak bila le aku dpt makan ni....hiksss!

last2 Allah makbulkan doa aku tu...poyo je aku ni kan, ni semua secara kebetulan jer aku gi servis kete kt area sana...kalau tak tak delah aku merasa makan ayam penyet ni tau!

nilah rupa ayam penyet tu makan bersama dengan nasi putih...sedaplah wei, memang kenelah ngan selera tekak aku ni....wangi tui bau rempahnya....alamak, terliurlah pulak tengok ayam penyet tu...


p/s: mak, jom makan ayam penyet ahad ni...hiks:P

No comments: