Monday, August 18, 2008

kisah aku dan si dear.....


Hari ni aku cuti keluar dating dengan si dear...dh sebulan lebih kami x kua pasainya sabtu ahad aku bz dengan latihan hari kebangsaan....jd cuti sekolah nilah aku amik kesempatan untuk keluar bersama...memandangkan si dear berkeja sebagai seorang guru terpaksalah aku amik cuti untuk kuar bersama...kami dating kt midvalley...tempat peberet kami berdua...hehehehehe....bila dh kesana aktiviti kami mcm biasalah tgk wayang, makan dan juga shoping.....i likeeeeee....hehehe...thanks dear sebab belikan saya minyak wangi estee lauder ni...dh lama nak tapi baru kali ni hajatku itu tertunai....biasalakan kene tunggu bajet dr si dear..........




nilah antara barang2 yang aku beli....hehehehee....best dapat apa yang dihajatikan......terima kasih daun keladi nanti leh belanja saya lagi.......kuang,kuang,kuanngggg



pas shoping perut terasa lapa lah plak...kali ni kami pilih untuk makan di Amarin Heavenly Thai Restaurant........best tau makan kt sini...harganya memang mahai kami berdua makan je kene 143......tapi puas hati pasai sedap, servispun bagus gak x sampai 5 minit makanan dh terhidang di meja........kami order tomyam, baby kailan, siakap sweat n sour memang best....ayam masak campur dengan kacang hazel, otak2, dan akhir sekali air, aku minum apple juice n si dear minum star fruit juice............jomlah layan gamba antara menu2 yang kami makan...jangan terliur dahlah


nilah otak2....besa sgt sampai muak makan....



ni nasi yang aku makan....huhuhuhu....



siakap masam manis (RM46) tuuuu...........tp best giler

No comments: