Friday, August 15, 2008

hmmmmmmmm...


Hmmm,ada sorang member ni tanya cc aku nape dulu badan aku kecik skrg dh gemuk....memanglah aku akui yg skrg ni badan aku dh naik...mungkin aku tgh berbahagia kot...sbb tulah mknpun selera jer tp nak kata makan byk sgt biasa jer....yg pastinya badan aku naik sejak aku stop berjoging kira2 2 thn lepas...sebelum aku berpindah ke jabatan yang baru memang aku ni kuat bersenam nak2 ada member yang rajin bersukan...tp sejak berpindah ke tempat baru ni semuanya berubah sekelip mata...aku jd malas bersenam...last2 nilah yg aku dapat badan naik...aku memang x selesa dengan keadaan skrg ni...aku skrg ni sedang berusaha untuk kembali ke bentuk badan yang asal...akupun dh start aktif balik makanpun dh cube kurangkan skit....semoga impian aku ini akan menjadi satu kenyataan.......aku sedang berusaha untuk mendapat bentuk badan mcm angelina jolie ni....huuhuhuhuhuhu

No comments: