Wednesday, September 2, 2009

::Nur Kasih::

aku memang minat tui cite ni....
suke tgk nur amina tu...
lembut je orangnya, penuh sopan santun.....

sinopsis episod 15...
Nur Amina membawa diri ke Jeddah dan bekerja di sana
dengan seorang wanita bernama Ummu Majid.....
Aidil dan Adam datang ke Makkah membawa Hajjah
untuk menunaikan Ibadah Umrah...
Disana, mereka bertemu semula dengan Nur Amina....
Nur Amina cuba melarikan diri tetapi Aidil cuba menghalang
dan menceritakan apa yang telah berlaku kepada Adam
selepas pemergian Nur Amina....
Adam juga telah menceritakan perkara sebenar kepada
Imam Bakar dan Mak Ani keadaan sebenar
yang berlaku diantara dia dan Nur Amina.....
p/s:
aku tak sabo nak tunggu jumaat ni...
ada yang ponteng terawih ni kang..
^_^

2 comments:

honeysour's blog said...

saya pun minat giler citer ni..
konfem terawih tingal...hikhik

adzlin said...

betui tu honey...memang best woo ini celita...:)