Thursday, July 23, 2009

bandung (soping time)

ni entry terakhir aku pasai bandung...tak larat dh nak citer...hehehehehehe
toko tiga ni tempat jual selaga bagai jeans yang berjanama...ori tau bukan tiruan....adik aku pakat li jeans levis...akupun ada gak li selai jelah....

yang ni plak kedai kasut n handbeg sumenya kulit...lawa2....ada sesetnegah designya lg lawa dari kt malaysia, hargapun berpatutan...masa kt sini ingat nak likan kasut tok bf aku sempena besaday dia...tp takut tak muat atau terbesa plak..

yang ni plak amanda...tempat jual brownies yang paling sedap di bandung...along gila lah memborong mcm2 perisa...aku kureng minat skit...aku lebih byk li kerepek2....best wooo pisang salai dia....

ni gambar aku masa kt kartikasari...along gi beli pisang keju tapi sayang tertuka beg plastik ngan orang lain....dh sampai malaysia baru perasan...kempunanlah ko long nak makan pisang keju....
tu saje cite di bandung....sekian, terima kasih:)
iklan jup...aku rasakan aku tak sesuai pakai thsirt lah....pasai dia wat badan aku nampak gemuk....sampai pakwe aku terkejut beruk nengok...dia ingatkan aku dh gemuk...tp hakikatnya tak, aku sekrang dh makin slim...:)mekasih tante lisa....along je yang tau pasai ni...huahuahuahuahua...

No comments: