Friday, July 17, 2009

Bandung (Makan2)

masa kt bandung memang kami tak susahlah nak cari makanan ...pak supir tu memang sentiasa bawak ke tempat makan yang sedap2 dan esklusif jugaklah kiranya...tempat makan pertama yang kami try restoran nasi padang memang mcm2 lauk ada dorang akan letak atas meja...cara pengiraannya lak dorang akan kira lauk yang kita makan jer yang kita tak usik tu depa tak kiralah...


ha nilah lauk2nya....disebabkan masa tu tengah lapo bedal jelah...lauk2nya memang sedap tp tak kenalah ngan selera aku...byk sgt makanan yang menggunakan santan...lg satu ada baulah...mungkin rempah2 yang digunakan kot....pas makan je mesti loya:)...



yang ni lak ayak penyet...masa ni makan malam kt restoran karamba tak silaplah...aduhai aku memang lupa nama2 tempat ni...pasainya mcm susah jer nak ingat :) aku saje nak try sbb asik denga je orang cite pasai ayam penyet...tp tetap tak kene ngan seleraku...aduh, masa ni memang rindu nak makan tomyam tau...:)


ikan garumi bakar (betui tak long nama ikan tu) paling sedap tau....fuhh memang selera makan...manis sgt isinya...adik aku siap makan bertambah tau, kalau korang2 gi bandung memang kene makan ikan bakar ni....




ni plak gerai makan yang paling aku suka....fuhhh memang terangkat makan kt sini....kami makan ikan bakar dan seafood bakar....sedap wooo, hingga menjilat jari....gerai ni terletak kt foodcourt aras 6 pasar baru....

No comments: