Monday, May 4, 2009

~Cinta Itu Indah~



cinta jarak jauh ni memang best,pasainya kita jarang berjumpakan...tapi tu semua bergantung pada pendapat masing2lah...ada yang kata cinta jarak jauh ni membosankan...tapi bagi aku okey jer yang penting masing2 jujur...barulah sesuatu hubungan tu akan bertahan lama....

bila hari nak dating hati ni memang melonjak2 gumbira pasai dh lama tak jumpekan...aku rasa tu yang buat sweet sgt...tulah perasaan yang aku alami tiap kali nak jumpe...hehehehehe...



hari sabtu baru ni aku keluar dating lagi....susahlah nak jumpe skrg ni...dia sibuk sangat dengan keje dia...tapi aku tak kisah pasai hari2 msgkan...jd x adalah terasa sgt...

aktiviti kami mcm biasa kuar gi mv,makan2 kt amarin, tengok wayang...jalan2 window soping....barulah balik, tapi tupun tak terus balik rumah nyinggah dulu minum petang lak...makan lagi:) nikmat bila dpt makan dengan orang tersayang...huahuahuahua

No comments: