Tuesday, May 26, 2009

Award



Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award nie:
1. Dia akak aku yang sulung…tp tak mcm akakpun mcm kawan2 jer
2. dia suke pot pet pot pet, nak2 time mengemas rumah….sakit telinga aku…
3. suka buat kek…tp masak lauk tak pandai…huahuahuahua…
4. dia peneman aku gi keje ngan balik keje….tempat keje kami sama hala jer
5. paling best…dia nak belanja aku gi bandung….sukenyeeeeeeeeee

Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya :
1. perangai aku ni susah nak dijangka…kdg2 terlebih rajin…kdg2 terlebih malasnya…
2. mewarisi skill memasak dari mak aku…..aku teror tau bab2 masak lauk ni….
3. aku tak suke wat kuih…remeh memerlukan kesabaran…hehehehehehe
4. aku ni seorang driver yang baik….nak kemana aje aku boleh bawakkan
5. aku seorang yang rajin bile kt opis….buktinya meja aku sentiasa clear....nak puji skit diri sendri……..
6. time ada duit aku memang takkan kedekut ngan adik beradik aku…betuikan long
7. aku tak suka kucing….tapi suke bela ikan
8. sanggup abih beribu2 semata2 nak tengok rumah cantik….byk dh yang aku renovate
9. aku ni penyayang orangnya…aku tak leh nengok org sakitkan hati insan2 yang aku sayang mesti nak nangis
10. aku suka bersenam…tp kadang2 mood malas tu datang…x suke tau

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnye dan describe ttg mereka
1. as -> besfren aku kt opis
2. irnie -> mempunyai seorang anak yang comel…afiqah namanya
4. ajan -> xopismate aku….
5. ziela ->dia ibarat mcm adik aku kt opis ni…kami agak rapat jugak
6. tu jelah…aku tak ramai kawan yang ada blog

No comments: