Friday, April 8, 2011

Fuhhh

Gila kentanglah, dah masuk bulan 4 ni aku baru amik cuti tahunan 2 hari, maknanya aku ada baki cuti lagi 26 hari..kalau aku masih bekerja kat putrajaya ni selamat dah cuti aku, memang akan cuti selalu tiap bulan...hiks!


Disebabkan cuti yang masih dikira banyak jugaklah tu, aku rasa macam nak gi bercuti je, terapi tu cuti2 ni. Aku ingat nak ikut along gi melancong ke singapore, itupun kalau encik suamiku izinkanlah...


Dah lama tak bercuti ni, otak aku dah jem lah asyik bekerja jer...:P

3 comments:

amal said...

26 hari cuti tahunan?? syoknyeee huhuhuh

sweethOneY said...

fuh, bestnya cuti banyak gila. saya pulak tak penah bercuti lagi tahun ni sbb syg sgt2 nk cuti. cuti 10 hari je T___T kejam kannnn. tskk

azrin_zelina said...

amal : hehehe,jangan jeles ye cuti kita byk lagi...huhuhu

sweethoney : aikkk,awatnya cuti 10 hari jer