Monday, June 15, 2009

Makan2....

sebenarnya ni cite lama....disebabkan aku lambat transfer gambo makanya baru skrg nilah aku cite ekk...

kami sekuarga makan kt alissara....ni masa pas abih kenduri...saje along belanja makan memandangkan adik aku yg dok ipoh tupun ada...


nilah antara menu2 yang kami order....memang sedap


tomyam memang wajib ada...kami sekuarga ni penggemar tomyam yang tegarlah:)...tp paling best ikan 3 rasa dia...fuh mantopppppp


ha nilah dia wajah2 kekenyangan....yang tu penggantin baru kita yer...:)


ni lak adik bongsu aku...dia mintak aku tangkapkan gambo dia...kononnya encemlah tu...bukan senang tau dia nak bergambo....dia memang tak minat langsung gambo2 ni...


yang si kak cik ni pemalu skit....hahahahahah,pemalulah sgt...dia dpt masuk politeknik merlimau melaka...bulan depan dh start lapor diri...makin sunyilah wei umah aku...


tu family adik aku yang keje kt ipoh tu....masa ni dh nak balik dah tunggu wifenya abih makan dulu...dia makan lmbt skit...maklumlah org beranak kecik ni makan kene gilir2....nak2 time tu anaknya meragam lak...

thanks along sebab belanja kami makan....pasni belanjalah lg ekk...secret resepi lak.......hehehhehehe

No comments: