Monday, April 13, 2009

malasnya...

hari ni rasa malas je nak gi keje tau....tp memikirkan Q8 gaji julai tak siap lg...aku gigihkan jugaklah gi keje....lagipun skrg ni aku takut nak amik ck...bos aku tu tak benarkan kami amik ck...kalau ada hal mintak cuti awal2 katanya...

badan aku lak sengal2 je...semalam aku make over ruang tamu umah aku tu....aku ni cepat jemu tgk benda yang sama je hari2...pastu aku nak mak over dapo lak, bila aku tak tau lg....tp yang pastinya sebelum kenduri adik akulah...

byknya benda yang aku nak buat...dlm kepala ni mcm2 dok pikir,nak ubah itu ini, nak tambah itu inilah....siapkan duit jelah pasni...aku dh plan nak wat tempat parking kete ngan tuka atap kt balkoni umah aku...pstu nak pasang marmar dlm bilik air je dulu...memang ada plan nak pasang tok satu rumah...tgk keadanaan mcm mana....adik aku lak nak tambah dapo tempat memasak...si along lak kene sponser tok pasang syiling.....sume tu kami kene siapkan dlm bulan ni jugak....sebelum kenduri sume kene sattle

No comments: