Friday, September 19, 2008

Shoping Time...





malam tadi dalam kui 8.30 aku ngan family ke jaya jusco taman equine..apa lagi soping tok raya lah....i likeeee....aku x beli apapun cume jd banker bagi pihak mak...huhuhuhu, sakan jugaklah berbelanja semalam habis RM1,000.00 tu...semalam beli baju tok ami, ayah dan sikin...mak aku cume beli sandel je tok raya...pasainya mak dah tempah baju tok raya dekat 5 helai...fuhhh,raya sakan mak aku tahun ni.....adik aku si ami dapat 2 pasang baju sumer berjenama, kecik2 dah pandai pakai yang berjenama....tp apa leh watkan kakaknya si along tu yang ajar..biarlah berjenama tp kualiti and designnya memang pueh tadi...ayahpun sama tahun ni pakai baju berjenama gak 3 pasang baju jenama polo....selai baju dh cecah RM100.00++, 3 pasang baju korang kiralah sendiri berapa RM yang abih...baju ayahnya ni aku yang pilih...bialah ayah pakai berjenama...dulu idup susah x dapat rasa nak pakai yang berjenama...skrg dengan rezeki yang ada bolehlah ayah bergaya skit....ayah tak tau apa2pun...kalau boleh dia nak pakai baju li kat pasa malam je, murah katanya....tp aku lak x suke....aku nak ayah nampak bergaya di hari raya...ewahhhh, sikinpun dapat 2 helai tshirt dan 2 helai jeans...berjenama gak ni tommy girls...adik2 aku ni memang pandai pilih yang berjenama, murah2 tak mau...bertuah punya adik...ada insiden yang menyedihkan terjadi kt sikin ni beg duit dia tercicir kt jusco, dalam tu ada ic ngan duit RM95.00...duit tu dia kumpul sendiri tau hasil dari tolong mak berniaga...kesian dia, x pelah kin, mcm mak slalu ckp kalau duit tu kita cari dengan rezeki yang halal, InsyaAllah akan jumpe balik nanti....x pe malam ni kita gi jusco balik ye, kita cari balik beg ko tu...x pun kita tanya kt kaunter information jusco kot2 ada yang jumpe beg ko dan pulangkan kt kaunter tu ker.......yang adik bongsu aku si ami ni lain plak citenya...mcm2 hal, dia nak tshir polo harga RM118-RM125.00 tu..no diskaun tau....tapi mak janji nak belikan jugak tshirt tu, tunggu jelah malam ni ami kot2 ko dpt baju tu.....

No comments: